حل مشکل جمع آوری زباله‌های بخش الوار گرمسیری اندیمشک در روز‌های آینده  

مدیر کل امور روستایی و شورا‌های خوزستان گفت: مشکل جمع آوری پسماند‌های روستا‌های بخش الوار گرمسیری در حال پیگیری بوده و تا گرفتن تسهیلات برای رفع کامل این مشکل از ظرفیت شرکت‌های تعاونی استفاده می‌شود.

مرتضی باوی مدیر کل امور روستایی و شورا‌های خوزستان گفت: طی جلسه‌ای با دهیاران سه دهستان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا مشکل جمع نشدن زباله در این روستا‌ها حل شود.

او  افزود: در حال حاضر دهیاری‌ها زباله‌های سه روستا در بخش الوار گرمسیری اندیمشک را جمع آوری می‌کنند، اما در خصوص سایر روستا‌های این شهرستان تا زمانی که تسهیلات جهت خرید خودرو به این روستا‌ها پرداخت شود برای رفع مشکل از شرکت‌های تعاونی خودرو تامین می‌شود.

مدیر کل امور روستایی و شورا‌های خوزستان گفت: ماشین‌های حمل زباله در روستای جا اردو در حال تعمیر هستند و به زودی مشکل عدم جمع آوری زباله در این روستا نیز برطرف خواهد شد.

جمع آوری زباله‌های بیش از ۱۸۰ روستا در بخش الوار گرمسیری توسط دهیاری‌ها و بخشداری این مناطق نادیده گرفته می‌شود که این معضل اساسی مشکلاتی را برای شهروندان این مناطق به وجود آورده است.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیمشک، طبق قانون مدیریت پسماند جمع آوری، دفع و دفن زباله در روستا‌ها و خارج از حریم شهر‌ها وظیفه ذاتی بخشداری و دهیاری‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.